Dystrybutor udziela gwarancji na czas wskazany na opakowaniu każdego z produktów. Ujawnione w tym okresie wady będą usuwane lub urządzenie będzie wymienione na nowe bezpłatnie w ciągu 14 dni roboczych licząc od daty dostarczenia urządzenia wraz z kopią dowodu zakupu do siedziby firmy. Do przesyłki musi być dołączony dokładny opis usterki i sposób jej powstania oraz dokładne dane adresowe i telefoniczne Klienta.

Adres na jaki należy kierować przesyłki reklamacyjne to:

Elmak Sp. z o.o.
Serwis gwarancyjny
Ul. Morgowa 81,
35-323 Rzeszów

Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń powstałych na skutek niewłaściwego użytkowania, uszkodzeń mechanicznych, zalania płynami, odwrotnie założonych baterii. Firma nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie pozostawione w urządzeniu akcesoria, dlatego przed wysyłką prosimy upewnić się, czy zostały z niego usunięte wszelkie własne karty pamięci, baterie, pendrive itp.

W przypadku stwierdzenia wady produktu mogą Państwo również zgłosić się do punktu, w którym go zakupili i zapytać sprzedawcę o możliwość dokonania zgłoszenia gwarancyjnego za jego pośrednictwem.

Karta Gwarancyjna - pobierz